Trau-te el Curs de Manipulador d’Aliments !

Inscriu-te Ara!

L’Institut Ricardo Marín Ibáñez té el plaer d’anunciar l’obertura d’inscripcions per al Curs de Manipulador d’Aliments. Este curs està dissenyat per a proporcionar al l’alumnat les habilitats i coneixements necessaris per a garantir la seguretat i qualitat dels aliments en qualsevol etapa de la seua manipulació.

Detalls del Curs:

• Data: 13 de Juny
  • Duració: De 10:00 a 13:00 hores.
  • Modalitat: Presencial
  • Preu: 9 euros
  • Lloc: IES Ricardo Marín Ibáñez

Contingut del Curs:

• Normatives higienicosanitàries.
  • Bones pràctiques de manipulació d’aliments.
  • Prevenció de riscos alimentaris.
  • Conservació i emmagatzematge d’aliments.
  • Gestió de residus.

Requisits per a la inscripció:

• Ser alumne de l’institut.
  • Completar el formulari d’inscripció. (Codi QR de l’arxiu de més a baix)

Beneficis de Participar:

• Certificació oficial de manipulador d’aliments.
  • Millora en el perfil professional.
  • Coneixement actualitzat en seguretat alimentària.

Sectors en els quals et pot ser útil tindre el carnet de manipulador d’aliments:

1. Hostaleria i Restauració: Restaurants, Cafeteries, Bars, Hotels.
  2. Indústria Alimentària: Fàbriques d’aliments, Empreses de servici d’àpats, Plantes de processament d’aliments.
  3. Sector Sanitari i Social: Hospitals, Residències d’ancians, Menjadors escolars, Guarderies, universitats amb servici d’alimentació.
  4. Comerços d’Alimentació: Supermercats, Botigues de comestibles, Carnisseries, Pescateries, Forns.
  5. Mercats i Fires: Llocs de venda d’aliments, Mercats municipals, Fires gastronòmiques.

Inscripcions: Les inscripcions estan obertes. Els interessats han de completar el formulari d’inscripció disponible en el codi QR disponible en l’arxiu que apareix més a baix.

IES-RICARDO-MARIN-IBANEZ