Celebrant el Talent i la Creativitat dels nostres Estudiants en el Dia Internacional de la Dona!

Hui ens enorgullix compartir amb vosaltres l’increïble treball realitzat pel nostre talentós alumnat en commemoració al Dia Internacional de la Dona.

La creativitat i el compromís han brillat en cada projecte, destacant la importància de reconéixer i celebrar el paper fonamental de les dones en tots els aspectes de la societat!

L’alumnat ha dedicat el seu temps i esforç per a expressar la seua admiració i respecte cap a les dones que han marcat la història i aquelles que continuen inspirant canvis positius en el món.

Aplaudim al nostre estudiantat per la seua dedicació i a totes les dones que inspiren canvis positius en el món! Feliç Dia Internacional de la Dona!

A continuació podeu veure en un vídeo els treballs realitzats pel nostre alumnat.

A més, els alumnes de 4t ESO Mario Barberá i David Doménech, al costat del professor de música, Manuel Tarin Diaz, han interpretat un arranjament de la cançó de Rozalen “La Porta Violeta”, aportant el seu granet d’arena a la celebració del Dia de la Dona.