L’alumnat de 4t d’ESO assistix a la representació teatral El verí del teatre

Salutacions, amants de l’art i la cultura!

Hui ens submergim en una experiència teatral única que ha deixat una petjada inesborrable en els nostres cors. L’alumnat de 4t d’ESO de l’IES Ricardo Marin va tindre el privilegi d’assistir el dis 28 de febrer a la representació teatral “El Verí del Teatre” en el teatre Micalet, i estem emocionats de compartir esta aventura amb vosaltres.

Després de la representació van poder disfrutar de temps lliure per la ciutat.

🌟Un Viatge a la Imaginació

Des del moment en què travessem les portes del teatre, l’ambient vibrava amb anticipació i emoció. L’atmosfera estava carregada d’expectatives, i els nostres estudiants estaven preparats per a deixar-se portar per la màgia de l’escenari.

🎬 “El Verí del Teatre”: Un Desplegament d’Emocions

L’obra ens va submergir en un món d’emocions, amb un elenc excepcional que va transmetre passió i dedicació en cada escena. La trama, plena de girs inesperats i personatges entranyables, va mantindre a l’audiència captiva de principi a fi. Riures, llàgrimes i aplaudiments van ressonar en el teatre, creant una connexió única entre actors i espectadors!

🤔 Reflexiones Post-Espectacle

Després de la funció, els estudiants van compartir les seues reflexions sobre l’experiència. Alguns van ressaltar la profunditat dels missatges transmesos, mentres que uns altres van elogiar l’habilitat dels actors per a transportar-los a diferents realitats. “El Verí del Teatre” no sols va ser entreteniment; va ser una oportunitat per a reflexionar i dialogar sobre temes universals.

👏 Reconeixent el Talent Local

Volem expressar el nostre agraïment a tot l’equip darrere de “El Verí del Teatre” per brindar-nos una nit tan excepcional. Donar suport al talent local i l’escena teatral és fonamental, i esta obra va ser un testimoniatge de la riquesa artística que existix en la nostra comunitat.

📸 Instantànies de l’Emoció

No podríem deixar de capturar moments! Dona una ullada a la nostra galeria de fotos per a reviure alguns dels instants més commovedors i divertits de la nit.