Consell escolar.

El pròxim 18 de novembre se celebren eleccions als Consells Escolars dels centres educatius. Famílies, alumnat i personal dels centres docents, estan convocats per a triar als persones que els representaren en aquest òrgan de govern.

Com sabeu, els Consells Escolars participen en els decisions que afecten la Comunitat Educativa. Per això, aquest procés electoral representa un repte i una oportunitat per a contribuir a millorar la qualitat de l’educació. Tots els sectors de la Comunitat Educativa són indispensables, i el seu compromís i col·laboració en la vida dels centres educatius garanteix un centre educatiu democràtic, solidari i plural.

És per això que la Junta Electoral del centre anima a tota la comunitat educativa a participar de manera activa en aquestes eleccions, a presentar els vostres candidatures i a exercir el vostre dret al vot.

Anirem publicant la informació d’aquest procés en aquesta pàgina.