XARXA LLIBRES Curs 23/24

Benvolguda directora, benvolgut director:
La inclusió de l’alumnat de Batxillerat en el programa de banc de llibres és una novetat que encara desconeixen moltes famílies, per la qual cosa us demanem que feu arribar la informació a les famílies de 4t ESO i de 1r de batxillerat com a beneficiàries d’aquesta mesura. Adjuntem un esborrany de carta per si us resulta d’utilitat.

Carta centres Instrucció Batxillerat (PDF)

Instrucció Batxillerat Xarxa (PDF)

XARXA LLIBRES Curs 22/23

Las famílies que vulguen participar en el programa de Banc de Llibres per primera vegada i ser beneficiàrias, hauràn de sol·licitar-ho, d’acord amb el model de sol·licitud electrònica que consta en la pàgina web de la Conselleria d’Educación, Cultura i Esport: Sol·licitud de participació.

• Sol·licitar NIA en Secretària del Centre (és necesari per a fer el tràmit)
  • Punxar enEste trámite se puede tramitar sin certificado digital ni cl@ve Tramitar telemàticament (no es requereix certificat)

Nom del tràmit:

• Sol·licitud de participació en el programa de Banc de Llibres per part de les Famílias, de l’alumnat que vulga participar per primera vegada.

Qui pot sol·licitar-ho? Els tutors legals dels estudiants que es troben en los següents cursos:

• Educació Primària
  • Educació Especial
  • Educació Secundària Obligatòria
  • Formació Professional Bàsica
  • EL DOCUMENT s’ha d’entregar al tutor o tutora de l’estudiant del centre on es troba actualment matriculat.

Més informació (PUNXA ACÍ)