Arranquen els Tallers en els Patis!

Ens complau anunciar que el nostre institut ha sigut seleccionat per a participar en el programa PIIES amb el projecte “Espais d’Oci Educatiu: Transformació de l’Entorn Escolar”. Este projecte busca continuar amb la millora del nostre entorn escolar, creant diversos espais per a l’ús en classes, esbarjos i temps lliure.

Entre els espais que formen part d’esta transformació s’inclouen activitats com pilota valenciana, esports alternatius, club de lectura, pintura de murals, meditació, hort escolar, racó de la diversitat, patrulla verda, racó d’arts escèniques i club d’escacs i ludoteca.

Inici dels Tallers en els Esbarjos

A partir del pròxim dilluns, 30/09/2024 començaran els tallers durant els esbarjos. Només heu d’acostar-vos al racó que més us agrade! #Ací teniu la llista dels tallers i les seues ubicacions:

• Taller de Meditació, dilluns, Aula 302, professora responsable: Mª Carmen Carratala.
  • Hort Escolar, tots els dies, Hort, professora responsable: Nuria Ferrándiz.
  • Esports Coeducatius, tots els dies, Pistes esportives. Professor responsable: Luis Cantó.
  • Pilota Valenciana, tots els dies, Trinquet. Professor responsable: Josep LLORENS
  • Decoració Mural, tots els dies, Aula 106. Professora responsable: Irma Ribes.
  • Ludoteca i escacs, tots els dies, B117. Professor responsable: Olga Mas.
  • Patrulla Verda, Divendres, Part exterior de la Biblioteca. Professora responsable: Mª de la Mar Inda.
  • Taller d’Arts Escèniques, tots els dies, A208. Professora responsable: Elena Cremades.
  • Club de Lectura, Dijous, Biblioteca (taules exteriors). Professora responsable: Nerea Vidal.
  • Rincón de la diversitat, Dijous, Aula 109. Professor responsable: José Devesa.

Estem molt emocionats per totes les activitats que començaran i esperem veure-us gaudir d’estos espais que hem creat amb molt d’entusiasme. No dubteu a participar i aprofitar al màxim estes oportunitats!