Benvinguts i benvingudes a La nostra Comunitat Educativa!

Ens complau informar-los que ahir vam tindre l’oportunitat de reunir-nos amb les noves famílies de l’alumnat que l’any vinent formarà part de 1r de secundària. Va ser un plaer conéixer-nos i compartir informació valuosa sobre el que poden esperar en el pròxim curs escolar.

Estem encantats i encantades de rebre a estos nous estudiants en el nostre institut. Apreciem el seu interés i confiança en nosaltres per a l’educació dels seus fills i filles. Durant la reunió, presentem diversos aspectes importants sobre el funcionament de l’institut, el programa acadèmic, activitats extracurriculars i els valors que promovem en la nostra comunitat.

Per als qui desitgen revisar amb més deteniment la informació compartida, a continuació, els deixem el PowerPoint que utilitzem en la reunió. Esperem que els siga útil i responga a qualsevol pregunta que puguen tindre.

Agraïm a totes les famílies per la seua assistència i estem a la seua disposició per a qualsevol consulta addicional.