Visita del Cos de Bombers d’Alacant

Ens complau expressar el nostre més sincer agraïment al Cos de Bombers d’Alacant per la seua inavaluable contribució al nostre institut. La visita realitzada per este equip ha deixat una petjada en els nostres estudiants de 4t d’ESO, proporcionant-los coneixements essencials en matèria de prevenció i seguretat.

Els estudiants van participar activament en un taller de prevenció contra incendis, on van adquirir habilitats crucials per a enfrontar situacions d’emergència. Van aprendre estratègies efectives a seguir en cas d’un incendi, comprenent la importància de la prevenció i la resposta ràpida.

Posteriorment, l’experiència es va traslladar a una sala de fum, on l’alumnat va tindre l’oportunitat d’aplicar els coneixements adquirits en un entorn simulat. Este exercici pràctic els va permetre familiaritzar-se amb situacions realistes i enfortir les seues habilitats en l’ús d’extintors i BIES, promovent així la seguretat i la confiança en les seues capacitats.

Volem destacar la dedicació i professionalitat del Cos de Bombers d’Alacant, els qui no sols van compartir la seua experiència sinó que també van inspirar als nostres estudiants a prendre consciència de la importància de la seguretat en les seues vides quotidianes.

Agraïm sincerament a tots els bombers involucrats en esta iniciativa pel seu compromís amb l’educació i la seguretat de la nostra comunitat escolar. La col·laboració entre la institució educativa i els professionals dels servicis d’emergència és fonamental per al desenvolupament d’habilitats que poden marcar la diferència en moments crítics.

Una vegada més, gràcies al Cos de Bombers d’Alacant per la seua generosa contribució al benestar i aprenentatge dels nostres estudiants.