Concurs per al Dia del Llibre:

“LLEGIR PER A VOLAR”

L’objectiu del concurs és que l’alumne desenvolupe la seua creativitat a través de la creació de dibuixos i fotografies amb el lema “Llegir per a volar”. Aquesta activitat també convida a l’alumnat a reflexionar sobre el valor de la lectura per a ampliar horitzons, deixar volar la imaginació i acostar-se a altres mons. Les fotografies i dibuixos s’exposaran en l’entrada de l’insititut a partir del dilluns 24 d’abril.

Bases del concurs

Participants:

Podran participar en el concurs tots els alumnes de l’ESO i de Batxillerat de l’IES Ràdio Exterior. Cada alumne podrà presentar fins a un màxim de tres fotografies o dibuixos.

Termini de presentació:

Les fotografies hauran de presentar-se abans del 23 d’abril de 2023.

Presentació de les obres:

La fotografies hauran d’enviar-se per correu electrònic amb la màxima resolució a alguna d’aquestes adreces:

Departament de Castellà: rosa@iesradioexterior.com

Departament de Valencià: eva@iesradioexterior.com

Premis:

D’entre les obres presentades es triaran tres guanyadores o finalistes. El premi consistirà en un xec regal de 20 euros per a gastar en la FNAC d’Alacant.

El jurat que triarà les obres guanyadores estarà compost pel professorat del departament de Castellà i Valencià de l’IES Ràdio Exterior.