CERIMÒNIA DE CLAUSURA DEL PROJECTE “MICROMUNDO” ALACANT

El passat 18 de juny s’ha celebrat l’acte de clausura del Projecte Micromundo Alacant, que ha comptat amb la participació del nostre centre. Alumnat de 1r de Batx Ciències, coordinats pels professors Javier Morena i Carmen Roldan, van treballar durant el curs en aquest projecte tan engrescador del qual ja vam informar en altres entrades (vegeu en el web). Així doncs, aquest dia es posava, sense estar-se’n de res, colofó a un any d’investigació en el marc d’aquest projecte. L’acte tingué lloc en les instal·lacions de la Universitat Miguel Hernàndez de Sant Joan d’Alacant, Universitat amfitriona del projecte. Per part del nostre centre acudiren l’alumnat i el professorat coordinador, així com el nostre director en Juan Manuel González Luceño que hi participà en una doble vessant, com a pare d’alumne i com a màxim responsable del institiut. En l’acte, s’entregaren un diplomes ben merescuts al nostre alumnat que els acrediten  com assistents en pràctiques del Projecte. L’acte comptà amb la presència del degà de la Facultat de Medicina N’Antonio Compañ Rosique que feu el discurs inaugural d’aquesta jornada de cloenda del Micromundo 18-19. Esperem poder continuar la nostra participació en les pròximes edicions.