Departament d’Informàtica

Safer Internet Day 2022

9 de febrer de 2022
SID2022_banner

Safer Internet Day (SID)és una celebració anual que té com a objectiu promoure un ús responsable, respectuós, crític i creatiu de tecnologies digitals, especialment entre xiquets i joves. Amb un enfocament global liderat per la comunitat, SID encoratja a tots per a unir-se i fer la seua part per a una Internet millor.

En SID, milions de persones s'uneixen amb el lema “Junts per una millor internet”, a través d'una gamma d'esdeveniments i activitats organitzat per simpatitzants de SID de tots els orígens – escola assemblees, nova educació recursos, conferències de premsa, accions de la indústria i les polítiques, i molt més!

CB_3303_SID_Emoji (1)

Este año se ha celebrado el 8 de febrero, y desde el departamento de informáTICa del IES Puçol creemos que es algo que se debe celebrar por nuestra comunidad educativa, por eso hemos preparado una serie de actividades para que el alumnado dejara mensajes positivos sobre el uso de internet, además de proporcionar información al respecto a todos aquellos que lo necesiten.

Así ha sido nuestro Safer Internet Day en el IES Puçol:

CodeWeek 2021

28 d'octubre de 2021

Insignia general

IES PUÇOL participa en un esdeveniment a nivell mundial

18 - 31 d'Octubre

CodeWeek és un esdeveniment a nivell mundial en el qual estudiants de totes les edats realitzen 1 hora de programació en forma de joc. L'objectiu de l'esdeveniment és acostar la programació i l'alfabetització digital a totes les edats.

Enguany, uns 1300 milions d'estudiants participen en l'esdeveniment i l'alumnat de les assignatures d'informàTICa, TIC i FPB estan entre ells. Tots han gaudit programant jocs i descobrint com els seus jocs favorits funcionen i què hi ha darrere que els personatges seguisquen les seues ordres.

El nostre objectiu és promoure la programació i que arriben a comprendre totes les coses interessants que podrien arribar a fer. I és que, en paraules d'algun d'ells:

“Això enganxa!”

Els alumnes d’informàtica envien missatges en l’espai – ASTRO PI

22 d'abril de 2021

Els alumnes d'informàtica han fet us de el programa ASTRO PI per a enviar missatges a l'estacio espacial internacional.

astro pi

Comença el curs

1 de març de 2021

Benvinguts a un nou curs.

2020-2021

Informació

Activitats complementàries extraescolars

Safer day

saferday2021

Anem amb el Safer day 2021

Dia del codi

Como es habitual, este curso celebraremos el día del código realizando talleres de programación.