TALLERS MARÇ 2021

TALLER D’EQUIP DE MEDIACIÓ ESCOLAR

Comença la formació del nostre equip de mediació!!! Del 8 a l’11 de març, de 9 a 13 h, l’alumnat que s’ha apuntat per a participar en la reactivació de l’equip de mediació escolar, realitzarà la formació específica sobre resolució de conflictes de forma pacífica i la mediació amb companys/es. La tècnica que impartirà la formació és Elena Navarro, de Moviment per la Pau. De segur que aquest curs els aporta ferramentes personals que milloraran la seua comunicació i que fomentarà la comunicació i resolució de conflictes de forma no violenta al nostre centre.

TALLER: “Ús social del telèfon mòbil i d’Internet”

Ja han començat els tallers promoguts per l’AMPA, amb col·laboració de l’Ajuntament d’Ontinyent, a càrrec de la coach infanto-juvenil i familiar, Ana Mollá. L’alumnat participarà en aquest taller en dues sessions, a les que aprofundiran sobre l’ús que realitzen d’aquests dispositius i de les xarxes socials, i l’efecte que està tenint a les seues vides amb la intenció de promoure el sentit autocrític i el desenvolupament de ferramentes d’autogestió. Hi participarà l’alumnat d’ESO i FPB. Els tallers es realitzaran al llarg de març i abril i s’avisarà a les famílies perquè l’alumnat puga dur eixe dia el seu dispositiu mòbil o tauleta tàctil al taller. Esperem que siga molt enriquidor!