PROJECTE TECNO ESCACS

PROJECTE DE TECNOLOGIA: ESCACS

Els alumnes de 3r d’ESO, han acabat i entregat el treball de tecnologia. Aquest curs ha consistit a fer un tauler i les figures del joc d’escacs. Els condicionants que han tingut són que deuen ser figures adaptades a llistó de base quadrada (prismes) o de base circular (cilíndric). Cada alumne s’ha inspirat en el que ha volgut: internet, experiències i coneixements previs, etc.
Els alumnes han fet uns esbossos previs, han definit les figures per vistes dièdriques i han fet una isomètrica del tauler i de cada figura. Després hem anat al taller a construir-ho. El resultat ha estat molt satisfactori com es pot veure a les fotografies.
Els alumnes han fet tot el procés tecnològic de creació de qualsevol objecte. Així és la tecnologia: sofrida i divertida. Ara a gaudir del joc!