Neu

Viatge a Jaca, organitzat pel professor Rafa Cambra en gener amb alumnat de 4t d’ESO

L’alumne Vicent Llin ens explica la seua experiència:

El viatge a la neu va estar molt divertit. Vàrem aprendre a esquiar, vàrem anar a un balneari i a una pista de gel. Esquiant ens ho vam passar d’allò més bé, vam caure, vam riure i ens va agradar  a tots.

L’únic inconvenient fou que sols vàrem esquiar tres dies a causa del temps. Un dia vam anar al balneari. Ens vam relaxar molt, vam provar diferents tipus de saunes. Un altre dia vam anar a la pista de

gel a patinar i, encara que vam caure moltes vegades, va ser molt divertit.

Les instal·lacions de l’hotel eren molt bones i les habitacions estaven molt bé. L’única cosa que no ens va agradar molt va ser el menjar, encara que estava bo, a vegades era repetitiu.

En general, el viatge ens va agradar a tots i el recomanaria a tots els alumnes que puguen anar. És una experiència molt bona on aprens i et diverteixes molt.