CELEBRACIÓ DE HALLOWEEN A L’IES POU CLAR

El departament d’anglès continua de celebració. En aquesta ocasió hem organitzat un concurs de targetes per a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO i un concurs literari per a l’alumnat de batxillerat per tal de celebrar Halloween.

Pel que fa al concurs d’ESO,les targetes han estat exposades des de dijous al segon pati i el professorat ha votat i ha decidit el resultat: el primer premi ha sigut per a Cecilia Romero,el segon premi per a Pau Cerdà i el tercer premi per a Sandra Fernández.

Quant al concurs literari,el jurat ha estat constituït per tres membres del departament,i el resultat ha sigut el següent: primer premi per a Alba Cabanes,segon premi per a Javi Abad i tercer premi per a Sergi Pla.

Des del departament volem destacar, d’una banda, l’alta participació en el concurs literari, especialment per part dels alumnes de segon de batxillerat i d’una altra banda, la qualitat de tots els treballs presentats.

Volem agrair a tot l’alumnat la seua participació i a tot el professorat la seua col·laboració. Gràcies a totes i tots per animar-nos a seguir preparant activitats. Quina serà la pròxima? De segur que teniu alguna idea…vos animem a compartir-la amb nosaltres!