VIATGE A MADRID 2n BATX

VIATGE A MADRID

El 28 i 29 de gener l’alumnat de segon de batx va viatjar a Madrid. Des de l’assignatura d’història de l’art i d’història d’Espanya es va organitzar aquesta eixida on el divendres l’alumnat va gaudir d’un scape room al Prado i una visita guiada per una experta en avantguardes al Museu Reina Sofia. L’alumnat va conèixer de primera mà l’obra de grans artistes com Velázquez, Goya, Picasso, Maruja Mallo o Angeles Santos. Descobriren que l’art no és exclusiu de personatges masculins i com els rols i els cànons de bellesa han evolucionat a través del temps i es mostren a les pintures.
El dissabte l’alumnat va realitzar un recorregut a peu amb guia que els va ensenyar l’origen musulmà de la ciutat i les empremptes que el temps i els fets històrics ha deixat als seus carrers i edificis.

Sense cap mena de dubte ha sigut una experiència inoblidable que esperem es repetisca l’any que bé!