PROJECTE D’INVESTIGACIÓ SAPIÈNCIA

PROJECTE D'INVESTIGACIÓ SAPIÈNCIA

En esta recta final de curs un xicotet grup d'alumnes de 4t d’ESO s'han animat a participar en el concurs SAPIÈNCIA (https://sapienciapremis.es/es/)

I així, donant forma a les seues idees, un d'ells s'ha decidit a aprofundir en el món de la pólvora i els seus usos, tant en la nostra regió com fora d'ella. Este equip es fa cridar “PIROFLOW”, i està format Carlos Arnau i Julieta Ferrer. L'altre grup se li coneix com “baPre”, estudien els efectes de la variació de pressió, i està format per José Daniel Valero i Marta Chumillas.

Per a animar als nostres valents, hem organitzat diverses visites: hem visitat l'Institut de Tecnologia Química i l'Institut de Nanofotónica de la UPV. També el Museu històric Militar de València, així com la Pirotècnia Mediterrani, ubicada en el terme de Vilamarxant. Els nostres alumnes, com veureu en les fotografies, han aprés moltíssim, i han realitzat moltes, moltes preguntes a totes les persones que explicaven.

Esperem que vosaltres també vos animeu a participar en noves iniciatives com aquestes.