GUANYADORES TALLER DE XAPES, 8 DE MARÇ

CONCURS DE XAPES, 8 DE MARÇ

Des del departament de EPVA, dins del grup de treball “Visibilització de la dona al llarg de la història”, s'ha organitzat un concurs de xapes per a commemorar el 8 de març, dia internacional de la dona.
Per a això es va comprar material i una màquina de fer xapes per a que tot l’alumnat i personal del institut tinguera una. Els tres participants més votats van rebre un premi de 20, 30 i 50€ respectivament per a gastar en material en papereries de Riba-roja de Túria.

Estem molt contents amb el resultat i l'alta participació de tot l'alumnat de l'institut!

Pinxeu en el següent per a vore el video.