ALUMNNAT

Dilluns 9 de setembre comencen les classes. Este dia tindrem un horari especial de 10.00 a 12.00. A les 10.00 vos esperaran els vostres tutors o tutores en diferents zones del pati per a acompanyar-vos a l’aula. A partir del dimarts 10 l’horari serà l’habitual.

Feliç inici de curs! 🙂

PROFESSORAT

HORARI DE SETEMBRE CURSO2024-2025

DILLUNS 2 SETEMBREDIMARTS 3 SETEMBREDIMECRES 4 SETEMBREDIJOUS 5 SETEMBREDIVENDRES 6 SETEMBRE

10:00-11:30 HORAS RECEPCIÓ NOUS PROFESSORS

10:00 HORES REUNIÓ EQUIP DOCENT 3r PDC

10:00 HORES REUNIÓ EQUIP DOCENT 1r d’ESO A,B,C,D EN SALA MULTIUSOS.

COCOPE 10:00 HORES SALA MULTIUSOS

10:00 HORES CLAUSTRE ORDINARI. EN EL PATI.
11:30 HORAS REUNIÓ EQUIP DOCENT FPB I I FPB II

11:00 HORES REUNIÓ EQUIP DOCENTE 4t PDC

11:00 HORAS REUNIÓ EQUIP DOCENT 2n A,B,C,D,E EN SALA MULTIUSOS.
REUNIÓ DEPARTAMENTS (A CRITERI CAPS DE DEPARTAMENT).

12:00 HORES REUNIÓ EQUIPS DOCENTS 3r i 4t EN SALA MULTIUSOS.

1200 HORES REUNIÓ TUTORS. SALA MULTIUSOS.

PROFESSORAT (TUTORS I RESTA DE DOCENTS): 9:30-12:30 hores

-Els alumnes entraran al pati on estaran les llistes penjades dels grups en els quals estaran matriculats este curs.

-Els tutors arreplegaran al seu grup i els pujaran a la seua aula, on els explicaran el funcionament del curs, les normes del centre, (poseu l’accent principalment els tutors de l’alumnat de 1r ESO que no coneix normes del centre); calendari, horari de grup, horari d’entrades i eixides.

-La resta de professors estarà de suport per a rebre als alumnes, observar que no s’aglutinen en l’entrada de l’IES, guiar-los si es perden ,presentar-se i col·laborar amb els tutors en el necessari.

NOTA: L’alumnat que vinga amb autobús haurà d’estar en la seua parada habitual. L’autobús passarà a arreplegar-los tenint en compte que entren a les 10 en lloc de les 8, per la qual cosa els minuts aproximats seran els mateixos que durant el curs escolar, només canvia la franja horària.

Quan estos alumnes acaben la reunió amb els seus tutors, baixaran al pati i no eixiran de l’IES fins a 5 minuts abans de l’hora de recollida del bus (12.00 hores).

BON ESTIU!