INICI DE CURS 2022-23

NOTA INFORMATIVA INICI CURS ESCOLAR 2022-23

Benvolgudes famílies,

Els informem que l’INICI del proper curs escolar serà el DILLUNS 12 de SETEMBRE. Les Jornades d’acollida seran de la següent manera:

L’horari del primer dia serà de 10:00 a 12:00 hores PER A TOT L'ALUMNAT DEL CENTRE.

-A l'arribar al centre, els alumnes miraran les llistes dels grups en les quals estan adscrits (en l'entrada del centre) i acudiran al pati on esperaran en la seua zona marcada fins que els reculli el seu tutor.

NOTA: L' alumnat que vinga amb autobús haurà d'estar en la seua parada habitual. L'autobús passarà a recollir-los tenint en compte que entren a les 10 en lloc de a les 8, per la qual cosa els minuts aproximats seran els mateixos que durant el curs escolar, només canvia la franja horària.

Quan aquests alumnes acaben la reunió amb els seus tutors, baixaran al pati i no eixiran de l'IES fins a 5 minuts abans de l'hora de recollida del bus (12.00 hores).

A partir del 13 de setembre, l’horari ja serà l’habitual del centre i l'entrada serà per la porta principal.

Bon inici de curs!