III OLIMPÍADES DE DIBUIX TÈCNIC I II OLIMPÍADES DE DIBUIX ARTÍSTIC

El dia 2 d'abril l'Associació Valenciana de professorat de Dibuix (AVPD) van organitzar les III Olimpíades de Dibuix Tècnic i les II Olimpíades de Dibuix Artístic, amb la col·laboració de la Facultat de Belles arts i l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de la Universitat Politècnica de València.
Els nostres alumnes de 2n de Batxillerat de Dibuix Tècnic II es van presentar a les olimpíades acompanyats per la seua professora de Dibuix Tècnic Lola Huesca. Sens dubte va ser una gran experiència en la qual tornarem a participar!
Us deixem l'enllaç al vídeo resumeixen que va editar la APVD.

Vore video

322d72d9-3452-4ff4-98f1-c1dc19f84102