YINCANA 22 DE DESEMBRE

GIMCANA 22 DE DESEMBRE

El dimecres 22 de desembre, últim dia de classe abans de les vacances de Nadal, tot el centre es va involucrar en la realització de diferents activitats nadalenques. En primer lloc, els alumnes varen esmorzar gràcies a la col·laboració de les mares de l'AMPA IES Pla de Nadal.

També, durant el pati, es varen entregar els premis de targetes Nadalenques, promogut pel projecte de dinamització de la biblioteca.

Posteriorment, tots els alumnes varen participar en les 12 proves de la gimcana organitzades en diferents punts del pati i gimnàs, on varem poder gaudir d'un fantàstic ambient i implicació per part de l'alumnat i professorat. Les tres primeres classes que varen aconseguir superar totes les proves tenien com a premi un val d'esmorzar en la cafeteria de l'institut. Mereixia la pena l'esforç!

Com a colofó final, va tindre lloc la inauguració de la biblioteca, agraint la labor de Jesús Asensi, el nostre estimat company recentment jubilat.

A continuació us deixem un vídeo resum d’este dia. Aprofitem per a desitjar-vos un FELIÇ 2022!
Punxeu en el següent enllaç per a vore el video resum.