Optatives 2n ESO

PROGRAMACIÓ, INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL i ROBÒTICA I (PIAR I)

En esta assignatura l’alumnat aprendrà els fonaments de la programació, de forma guiada, a través d’un llenguatge per blocs com a Escratx. Comprendrà en què es basa la Intel·ligència Artificial (IA), distingint les aplicacions que la utilitzen i arribant a incorporar-la als seus propis programes. Finalment, aplicarem els conceptes de programació que s’han treballat al llarg del curs per al control de robots, utilitzant com a plataforma la placa base Micro::bit i el vehicle Macqueen.

FRANCÉS

L’assignatura optativa Francés Segona Llengua Estrangera s’impartix en tots els cursos de l’ESO, de 1r a 4t, i en Batxillerat.

Encara que l’aprenentatge d’un idioma és continu, l’alumnat pot triar esta assignatura en qualsevol curs de l’ESO i en 1r de Batxillerat per a continuar en 2n, ja que, conscients d’això, sempre tenim en compte el nivell del grup, fem adaptacions i dediquem part del primer trimestre, si és necessari, a repassar o posar-se al dia, perquè solen ser grups reduïts.

Treballem totes les destreses: expressió i comprensió oral i escrita. Partim d’un nivell bàsic amb els sons (fonemes), vocabulari senzill (dies, colors, gustos), presentar-se i acomiadar-se, etc. Alternem les classes tradicionals amb exercicis interactius, projectes, tallers, cançons, excursions, cinema, viatges, celebracions i cultura en general.

Preparem per a aconseguir la certificació d’idioma A2 a partir dels 16 anys, segons el Marc Europeu de les Llengües, del qual poden examinar-se en el centre durant la seua escolarització, i poden eixir preparats de Batxillerat per a poder accedir al nivell B1.

Perquè ens conegueu millor i també penseu en els avantatges d’aprendre idiomes en la nostra societat amb vista al seu futur, no sols des del punt de vista de l’oci sinó també des del professional i cultural, us hem preparat esta breu presentació a la qual podeu accedir punxant este enllaç.

TALLER DE REFORÇ: HORT ESCOLAR

L’assignatura està dissenyada per a fomentar la consciència i l’acció mediambiental entre l’alumnat, alineant-se amb els Objectius de Desenrotllament Sostenible (ODS) 11 (Ciutats i Comunitats Sostenibles), 12 (Producció i Consum Responsables), 13 (Acció pel Clima) i 15 (Vida d’Ecosistemes Terrestres).

A través d’un enfocament pràctic i experimental, es busca que els alumnes comprenguen i participen activament en la preservació i millora del medi ambient. L’assignatura comprendrà la realització de projectes de tecnologia i la utilització de l’hort escolar.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies