Orientacions Matemàtiques

MATEMÀTIQUES

RECUPERACIÓ DE PENDENTS DE MATEMÀTIQUES O TALLER DE MATEMÀTIQUES PER Al CURS 2020-2021

DATA:DIMECRES 12 DE MAIG DE 2021

HORA: DE 14.00 A 15.10 HORES

LLOC:IZ 06 (USOS MÚLTILES)

Els alumnes que, en el curs actual 2020-2021, aproven les dues primeres avaluacions de l’assignatura de Matemàtiques, tindran directament aprovades amb una nota de 5 les assignatures de Matemàtiques i Taller de Matemàtiques que tingueren pendents de cursos anteriors.

No obstant això, els alumnes que no complisquen els requisits a dalt indicats, podran recuperar les assignatures de Matemàtiques i Taller de Matemàtiques que tingueren pendents de cursos anteriors a través d’un examen que tindrà lloc el Dimecres 12 de Maig de 2021 de 14.00 a 15.10. Tot alumne que no es presente o suspenga aquest examen, no tindrà una nova oportunitat per a aprovar-ho fins a la convocatòria extraordinària de juliol. A més, també podran presentar-se opcionalment a aquest examen amb la finalitat de pujar nota, aquells alumnes que complisquen els requisits indicats en el primer paràgraf sense perjudici que la nota els puga baixar.

Ha de quedar clar que, si s’aprova l’examen d’un determinat curs, quedaran aprovats tots els cursos anteriors, encara que és convenient fer-los tots i no arriscar-se a presentar-se només al de l’últim curs pendent.