Jornada de bioconstrucció

El dilluns 5 de juny tindrem activitats de bioconstrucció per a tot l’alumnat i professorat que vullga participar.

Un grup de professores i alumnes hem estat investigant sobre bioconstrucció durant este curs, i el dilluns volem compartir amb la resta del centre tot allò que hem aprés. Hi haurà tallers de construcció amb tècniques tradicionals, debats, exposicions i demostracions de noves tècniques constructives amb materials naturals.

El grup de treball de bioconstrucció, -Pedro, Sira, Miguel, Juan Antonio, José Miguel i Agnes-, vos desitja que disfruteu de les activitats.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies