Projecte: “Som el que mengem, som el que cuidem”

Dins del projecte “Som el que mengem, som el que cuidem”, l’alumnat de 4t d’ESO de l’assignatura d’Expressió Artística ha reflexionat sobre la importància de l’alimentació i sobre l’origen de molts dels productes que consumim en el nostre dia a dia.

Després d’un procés d’investigació, els estudiants han elaborat una sèrie de cartells informatius en els quals aborden temes de gran actualitat, com les piscifactories, la contaminació per plàstics en les mars i l’impacte de les macrogranges. A través d’estos treballs han pogut analitzar la relació entre els nostres hàbits de consum i la cura del medi ambient.

La part creativa del projecte ha donat lloc a propostes molt variades. Per parelles, part de l’alumnat ha dissenyat i pintat a mà una vaixella completa, incloent-hi plats, coberts i tovallons, combinant funcionalitat, estètica i imaginació.

Altres estudiants han optat per realitzar interpretacions personals d’obres d’art, aportant la seua pròpia visió i sensibilitat artística.

Els magnífics resultats salten a la vista i són una mostra del talent, la creativitat i el compromís del nostre alumnat.

Enhorabona a tots i totes per l’excel·lent treball realitzat!

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies