Matemàtica-TE

El Departament de matemàtiques organitza aquest projecte que abraça diferents activitats relacionades amb el treball operatiu internivell que afavoreix l’ aprenentatge significatiu de l’ alumnat ja que els mateixos alumnes dels cursos superiors de l’ ESO (3r i 4t) guien el camí del companys i companyes de 1r i 2n curs, amb diferents situacions d’aprenentatge. Gimcanes matemàtiques que cal superar per tal d’obtenir de manera pràctica i real els resultats de problemes presents a la vida quotidiana. A més, impulsa la participació de tot l’alumnat al TOUR matemàtic, a les proves Cangur i Olimpíades matemàtiques organitzades per la Societat d’educació Matemàtica Al-Khwarizmi a la UPV i també fomenta els escacs al centre.

Un treball col·laboratiu, inclusiu i que fa que les matemàtiques estiguen al nostre abast.