Oberta la convocatòria de beques i ajudes a l’estudi del període 2024-2025

Els alumnes i alumnes que vagen a cursar batxillerat, estudis universitaris, Formació Professional, ensenyaments artístics, esportives o d’idiomes, entre altres, poden demanar ja la seua beca per al curs que ve.

El termini per a sol·licitar la beca de la convocatòria general per al curs 2024-2025 és del 19 de març de 2024 a les 9 h., fins al 10 de maig de 2024 a les 15 h. (hores peninsulars). No ho deixes per al final. Demana la teua beca encara que no sàpies el que estudiaràs o fins i tot si vas o no a estudiar.

El termini per a demanar l’ajuda de necessitat específica de suport educatiu per al curs 2024/25 és del 30 d’abril al 13 de setembre de 2024, tots dos inclusives.

Poden sol·licitar les beques aquells estudiants que no superen una determinada renda i/o patrimoni familiar, que complisquen uns determinats requisits d’aprofitament acadèmic i que es matriculen en els ensenyaments universitaris i no universitàries compreses en la convocatòria.

Tot el procés de sol·licitud de la beca es realitza a través de la seu electrònica del Ministeri d’Educació i Formació Professional.

La sol·licitud s’haurà d’emplenar mitjançant un formulari accessible per via telemàtica.

Com en la convocatòria anterior, els estudiants hauran d’aportar una sèrie de dades provisionals, que podran modificar més endavant. Hauran de fer-ho encara que no sàpien encara les notes que obtindran este curs, què estudiaran en el que ve o si continuaran amb la seua formació.

Una vegada emplenada, la sol·licitud ha de ser firmada per l’interessat o el seu representant legal -en el cas de ser menor de 18 anys- amb qualsevol dels sistemes de firma electrònica acceptats, i enviada pel procediment telemàtic establit.

Pàgines d’informació: