PAU – Selectivitat

0. Matriculació en les proves d’accés a la universitat. Convocatòria ORDINÀRIA i EXTRAORDINÀRIA. (Consultar calendari)

Una vegada publicades les notes finals de 2ºBAT en ITACA, l’alumnat que haja obtingut el títol i vulga presentar-se a les PAU ha de seguir els següents passos en les dates establides en el calendari:

PAU 2024CONVOCATÒRIA JUNY CONVOCATÒRIA JULIOL
Publicació de notes finals en Webfamilia21 de maig, 20:00h20 de juny, 20:00h
Matrícula en AULES (alumnat d’este curs)Del 22 al 23 de maig
(fins a les 23:59h)
21 de juny
(fins a les 23:59h)
Matrícula per correu electrònic (alumnat de cursos anteriors)Del 16 al 21 de maig
(fins a les 23:59h)
Del 17 al 20 de juny
(fins a les 23:59h)
Recepció de correu de confirmacióFins al 24 de maig a les 15:00hFins al 25 de juny a les 15:00h
PAU4, 5 i 6 de juny2, 3 i 4 de juliol

1. Pagament de taxes a la universitat.

S’ha d’abonar a la UMH la taxa que corresponga seguint les instruccions marcades per la pròpia universitat. El preu de la taxa és el mateix independentment que es tracte de primera matrícula, repetició de les proves en una altra convocatòria, millora de nota, etc.

MOLT IMPORTANT: qualsevol error en el pagament de les taxes que implique una devolució, haurà d’esmenar-se directament amb la universitat. L’alumnat que puga obtindre una nota mitjana de  Batxillerat superior a 9 no ha de matricular-se fins a comprovar si se li ha concedit la Matrícula d’Honor, i en este cas estarà exempt del pagament.

1.1. Taxes

  1. Matrícula ordinària: 78,20 €
  2. Matrícula família nombrosa de categoria general: 39,10 €
  3. Matrícula família monoparental de caràcter general: 39,10 €
  4. Estudiants exempts del pagament de les taxes, d’acord amb el Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes:
    • Matrícula d’Honor en Batxillerat (només la primera vegada que es matricule)
    • Famílies nombroses de categoria especial.
    • Famílies monoparentals de categoria especial.
    • Víctima d’actes de violència sobre la dona
    • Estudiants víctimes de bandes armades i elements terroristes.
    • Els subjectes passius amb un grau de minusvalidesa igual o superior al 33%
    • Exempcions per Protecció Menors/Sistema Judicial de reeducació.
    • Exempcions per Exclusió social i percepció de l’ingrés mínim vital.

2. Matriculació PAU (Una vegada pagades les taxes)

  • Alumnat que titula este curs: la matrícula es fa a través del formulari que trobareu en AULES. L’usuari i contrasenya és l’el vostre personal, i el formulari es diu MATRÍCULA PAU; estarà actiu en les dates establides en el calendari.
  • Alumnat que va titular en cursos anteriors: descarregar i completar el formulari (link PDF), escanejar-ho i remetre-ho juntament amb els documents indicats a continuació, al correu del centre 03014526@edu.gva.es, escrivint en l’ASSUMPTE “Matrícula PAU” i el nom de l’alumne/a. Es gestionaran només les matrícules rebudes en les dates establides en el calendari.

DOCUMENTS QUE CAL ADJUNTAR (SEMPRE EN PDF)

  • L’alumnat exempt per Matrícula d’Honor no ha d’adjuntar cap document.
  • L’alumnat que ha pagat la Matrícula ordinària (cas 1) ha d’adjuntar el justificant del pagament.
  • L’alumnat amb dret al 50% de la deducció (casos 2i 3) ha d’adjuntar el justificant del pagament i un document que acredite les circumstàncies al·legades (carnet, llibre de família, etc.)
  • L’alumnat exempt del pagament (cas 4) ha d’adjuntar un document que acredite les circumstàncies al·legades.

3. Confirmació de matrícula

El dia indicat en el calendari rebreu un correu confirmant que esteu matriculats a la PAU, amb les vostres dades de contacte i les assignatures triades. Si no rebeu el correu electrònic de confirmació o si detecteu algun error en les vostres dades, disposeu de 24 hores per a informar de la incidència a 03014526@edu.gva.es

4. Realització de les proves

Les proves es realitzen en la Universitat Miguel Hernández. Heu d’estar a les 8.15 del primer dia de les proves en les escales de l’edifici Altabíx de la UMH, proveïts d’un document d’identitat vàlid (DNI/NIE/PASSAPORT). Allí us esperarà el professor del centre que us acompanyarà els tres dies i us repartirà les etiquetes adhesives necessàries per a fer els exàmens.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies