ERASMUS+

Un any més, el nostre centre forma part del consorci de l’Escola Sindical de Formació Melchor Botella (STEPV) d’Erasmus+, que organitza diferents formacions tan per a alumnes com professorat.

En el primer projecte d’aquest curs, dirigit al professorat que imparteix docència en el cicles de grau mitjà, ha sigut Pilar Contell l’encarregada de viatjar fins a Milan per conèixer, de primera mà, com treballen en els centres de la ciutat.

Continuem invertint en millorar el nostre treball i la formació de l’alumnat d’FP.

Esrasmus+