INFORMACIÓ BANC DE LLIBRES

L’alumnat que està matriculat a l’IES Enrique Tierno Galván, a 1r i 2n de batxillerat durant el curs 23-24 passa automàticament a formar part del Banc de Llibres, igual que l’alumnat de l’ESO del nostre centre. Al pertànyer al Banc de Llibres has de complir amb les següents condicions d’ús:

• Els llibres seran un préstec pel curs escolar 23-24 i s’hauran de tornar a final de curs en bones condicions, sense subratllar, ni escriure als llibres. En el cas de tornar un llibres en males condicions s’haurà de reposar el mateix, comprant un nou.

L’alumnat que no vol pertànyer al Banc de Llibres ha de fer la renuncia presentant-la al centre abans del 28 de juliol, o enviant-la per email a mt.ferreradelantad@edu.gva.es . Per renunciar s’ha d’emplenar el document.

Com cada any l’AMPA organitza i gestiona la distribució dels forros, etiquetes i altres materials. Els llibres s’han de forrar i registrar, motiu que genera unes despeses a l’AMPA, per això serà necessari a l’inici de curs presentar el rebut del pagament de 10€ al tutor/a.

Al rebut ha d’aparèixer el següent concepte: nom, cognoms i curs de l’alumne. Nº de compte de l’AMPA: ES78 3081 0820 8450 0024 8279

INFORMACIÓ DEPARTAMENT D’ANGLÉS

Tot l’alumnat de l’ESO i Batxillerat, necessitarà el workbook d’anglès, és un llibre de treball, on s’escriu, per això no pot entrar al banc de llibres. L’AMPA ha gestionat amb una distribuïdora la compra de tots els workbooks del nostre alumnat, per tal de aconseguir un millor preu. El cost de cada llibre és de 20€, s’haurà de fer l’ingrés al compte de l’AMPA amb el següent concepte; Workbook i nom, cognoms curs de l’alumne. El justificant del pagament dels 20€ s’ha d’entregar a la seua professora d’anglès a l’inici de curs.

Nº de compte de l’AMPA: ES78 3081 0820 8450 0024 8279