Admissió

CURS 2024-2025

ESO I BATXILLERAT

EL TERMINI PER A PRESENTAR SOL·LICITUDS SERÀ DEL 4 AL 10 DE JUNY.

CICLES FORMATIUS I FP BÀSICA

EL TERMINI PER A PRESENTAR SOL·LICITUDS SERÀ DEL 24 DE MAIG AL 3 DE JUNY.

PROCEDIMENT DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

La Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació habilitarà assistents telemàtics per a l'admissió en l'adreça:

Les persones interessades hauran d’accedir al portal de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació habilitat per a l’admissió de l’alumnat per a omplir el formulari electrònic de sol·licitud d’admissió, segons l’ensenyament que corresponga.

Haurà de presentar la sol·licitud el pare, mare o tutor o tutora o representant legal de l’alumne o alumna per a qui se sol·licita plaça escolar, llevat que este o esta siga major d’edat o menor emancipat.

La persona interessada formularà una sol·licitud per a cada alumne o alumna que contindrà una declaració responsable de cada una de les circumstàncies requerides per a l’admissió. En el moment de formular la sol·licitud, no es requerirà l’aportació de la documentació acreditativa de les circumstàncies al·legades; esta documentació s’aportarà en el moment en què es formalitze la matrícula.

Les persones participants en el procés d’admissió hauran de reunir les circumstàncies al·legades com a criteris per a la valoració de les sol·licituds en el moment de presentació de la sol·licitud de plaça, tal com es fa constar en la declaració responsable.

Per a poder realitzar la sol·licitud, serà necessari obtindre la «clau d’admissió» des del portal de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació habilitat per a l’admissió de l’alumnat, amb la verificació prèvia de la identitat de la persona que fa la sol·licitud. La clau d’admissió estarà composta per un identificador personal i una contrasenya que haurà de ser conservada per a presentar reclamació, si fora necessari, i consultar els resultats de l’adjudicació.

La persona interessada obtindrà una única «clau d’admissió» per a totes les sol·licituds que presente.

La «clau d’admissió» es podrà obtindre mitjançant algun dels següents sistemes de verificació d’identitat:

a) Si la persona sol·licitant disposa de DNI, s’obtindrà mitjançant la combinació següent:

• Número de DNI
  • Número de suport (identificat com a IDESP en els models antics)
  • Data de naixement

b) Si la persona sol·licitant disposa de NIE, targeta d’estranger o permís de residència, s’obtindrà mitjançant la combinació següent:

• NIE
  • Número de suport (identificat com a IXESP en els models antics de NIE)
  • Data de naixement

c) Si la persona sol·licitant disposa de certificat de registre de ciutadania de la Unió Europea, s’obtindrà mitjançant la combinació següent:

• NIE
  • Número del certificat precedit per la lletra C
  • Data de naixement

d) Qualsevol altre mitjà electrònic de verificació d’identitat entre els següents:

• Certificat digital emés per l’Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica de la Generalitat (ACCV)
  • Sistema d’identitat electrònica per a les administracions Cl@ve – eDNI, amb el seu respectiu lector

Les persones sol·licitants de nacionalitat estrangera que únicament disposen de passaport o un altre document diferent del NIE, targeta d’estranger, permís de residència o certificat de registre de ciutadania de la Unió Europea com a document d’identificació, hauran d’acudir al centre en què sol·licite plaça com a primera opció, que serà habilitat com a punt d’atenció als usuaris.

Calendari ESO I Batxillerat

Calendari_MatriculaESO_2425