XI TROBADA D’ESCOLES D’EMPRENEDORS SOSTENIBLES

L’alumnat de 3r ESO, de l’optativa d’Economia, va participar el dissabte 25 de maig, en la XI Trobada d’Escoles d’Emprenedors Sostenibles a Alcàsser.

En aquest programa l’alumnat posa en marxa una empresa, sota el model de cooperativa. Els objectius d’aquest projecte són múltiples: desenvolupar les capacitats emprenedores, la creativitat, aprendre a treballar en equip i a cooperar, descobrint-se, al llarg d’aquest procés, habilitats i qualitats de cadascun dels participants.

Aquest alumnat ha dissenyat la seua “botiga” i ha fabricat els productes que s’han venut en aquestes trobades. Un percentatge de les vendes serà destinat a L’Associació d’Ajuda a la Diversitat Funcional a Alfafar (AADISA).