RECONEIXEMENT A L’EXCEL·LÈNCIA I L’ESFORÇ ACADÈMIC

El passat dilluns, 27 de maig, l’Ajuntament de Massanassa va organitzar un acte per a reconéixer l’excel·lència  i l’esforç acadèmic de l’estudiantat destacat del municipi.

La cerimònia, celebrada a l’auditori, va reunir l’estudiantat, famílies, professorat i autoritats locals en un esdeveniment que va posar de manifest el compromís amb l’educació i el futur dels nostres joves.

L’acte va ser inaugurat per l’alcalde Paco Comes, qui va donar la benvinguda als assistents amb un discurs en el qual va destacar la importància de l’educació i va felicitar els estudiants guardonats per la seua dedicació i sacrifici.

Durant la cerimònia, es van entregar diplomes i un obsequi a l’alumnat per demostrar una excel·lència acadèmica notable i un esforç constant.

L’alumnat de l’IES que ha rebut aquest reconeixement és el següent:

• Andrés Anel Jiménez
  • Ana Valiente González