XXXIV OLIMPÍADA MATEMÀTICA 2024

El dia 23 de març es va celebrar la Fase Comarcal de la XXXIV Olimpíada Matemàtica de la Comunitat Valenciana.
L’Olimpíada Matemàtica ha estat organitzada per la Societat Matemàtica de la Comunitat Valenciana Al-khwarizmi,  per a estudiants de tercer cicle d’Educació i de Secundària Obligatòria. Entre els seus objectius destaquen:
– Afavorir una actitud positiva cap a les matemàtiques entre l‘alumnat i la societat en general.
– Potenciar el gust per la resolució de problemes a través d’una activitat formativa, lúdica i creativa.
– Desenvolupar capacitats d’intuïció, raonament, imaginació i deducció.
– Fomentar la convivència, l’intercanvi d’idees i amistat entre estudiants.

Aquest any s’han inscrit 1.472 estudiants procedents de 168 centres educatius de la província de València i l’I.E.S. Andreu Alfaro de Paiporta ha sigut la seu en la qual han participat nou del nostres alumnes.

Enhorabona a tots per l’esforç realitzat, l’entusiasme i l’interés. És un regal acompanyar-vos en aquesta experiència.