L’IES MASSANASSA, com a centre Acreditat Erasmus + per als cursos 2021/2027, continua realitzant les mobilitats, intercanvis i acollida tant de professorat com d’alumnat, tota una experiència europea ací i allà:

• Cursos per al professorat: Formació realitzada per 3 docents de l’IES Massanassa a Irlanda, Itàlia i Croàcia sobre temes d’inclusió i noves metodologies a l’ensenyament.
    • Setmana d’observació de bones pràctiques en un altre centre:
      • Mobilitat realitzada a Cork(Irlanda) per 2 professores del centre.
      • Acollida d’una professora de Kuopio (Finlàndia)
      • Mobilitat de 2 docents a Kuopio (Finlàndia)
    • Febrer i Abril 2024: Massanassa envia i acull 2 professors i 12 alumnes al centre Liceo Statale Guarino Veronese, de San Bonifacio (Itàlia) un centre soci de fa molts anys. Durant una setmana, els nostres alumnes, professorat i famílies han compartint experiències, cultura i vivències.
    • Març 24: Mobilitat de difussió i intercanvi d’experiències en tecnologia i satèl·lit amb 13 estudiants participants  i 2 docents al Lycée Georges Brassens de Rive-de-Gier (França).

L’acreditació Erasmus  ens permet continuar organitzant altres mobilitats per al futur i connectar amb altres centres educatius europeus. Continuem fent Europa!