PRAKTIKUM UPV 2022

Enhorabona als nostres alumnes de primer de batxillerat Andrés Anel Jiménez i Ana Valiente González, per haver sigut seleccionats per a participar en el CAMPUS PRAKTIKUM UPV 2022.

Aquest Campus ha de ser entés com un premi als estudiants que han destacat per l’expedient i la trajectòria acadèmica durant aquest curs acadèmic, i com un reconeixement pel seu esforç. Aquesta iniciativa, que es desenvolupa en els tres campus de la Universitat Politècnica de València, facilita que estudiants preuniversitaris/as participen en projectes científics dirigits per professorat de la universitat . En cada projecte s’admeten un màxim de huit estudiants preuniversitaris, de manera que el tracte amb els/les investigadors/as és molt personal, es tracta d’una oportunitat única de donar a conéixer la investigació que es realitza al Campus.

Els projectes seleccionats pels nostres alumnes són:
– Disseny i programació de robots (Andrés Anel).
– BIG DATA: Aplicacions a Intel·ligència Artificial, Ciberseguretat i Knowledge discovery (Ana Valiente).

Enhorabona!!!