GRAN PARTICIPACIÓ EN L’OLIMPÍADA DE FILOSOFIA DE L’ALUMNAT DEL MARÍA BLASCO.

Un any més alumnat de primer i segon de batxillerat del nostre institut s’ha presentat a la XI edició de l’Olimpíada de Filosofia de la Universitat d’Alacant, que ha tingut lloc aquest divendres 2 de febrer de 2024. Enguany, el tema al voltant del qual han reflexionat ha sigut “Què és l’oci?” Un tema que sempre ha estat present en les consideracions dels grans filòsofs d’altres segles, però que pren més protagonisme en les deliberacions filosòfiques de l’actualitat. Gaudim de l’oci o simplement el consumim? Sobre aquestes i d’altres qüestions han cavil·lat els més de 20 alumnes que s’han presentat. No sé si presentar-se a l’Olimpíada serà oci o no, però...esperem que hagen gaudit d’aquesta experiència.

OLIMPIADA 2024 II (2)