FI DE CURS PER Al PROJECTE PIGMALIÓN / FIN DE CURSO PARA EL PROYECTO PIGMALIÓN

Dimecres passat 26 d'abril van finalitzar les activitats emmarcades dins del projecte Pigmalión, posat en marxa per primera vegada en el nostre centre aquest curs 2022-23. Alumnat de l'assignatura de Psicologia ha estat tutoritzant a alumnat de primer i segon de l'ESO amb l'objectiu de posar en pràctica els coneixements adquirits en l'assignatura, i millorar les relacions i la convivència en el centre.
Com a activitats finals vam realitzar una avaluació i una eixida al parc de la universitat, on vam esmorzar i gaudir amb jocs diversos. Després del positiu acolliment i avaluació del projecte esperem poder continuar amb ell en cursos successius.

El pasado miércoles 26 de abril finalizaron las actividades enmarcadas dentro del proyecto Pigmalión, puesto en marcha por primera vez en nuestro centro este curso 2022-23. Alumnado de la asignatura de Psicología ha estado tutorizando a alumnado de primero y segundo de la ESO con el objetivo de poner en práctica los conocimientos adquiridos en la asignatura, y mejorar las relaciones y la convivencia en el centro.
Como actividades finales efectuamos una evaluación y una salida al parque de la universidad, donde almorzamos y disfrutamos con juegos diversos. Después la positiva acogida y evaluación del proyecto esperamos poder continuar con él en cursos sucesivos.