PROJECTE D’INNOVACIÓ EDUCATIVA (PIIE) ‘CONTROL DE LA QUALITAT MEDIAMBIENTAL DE L’ALBUFERA’: I JORNADA DE DIFUSIÓ

Després de mesos de treball en el PIIE, ha arribat el moment d’explicar i ensenyar tot el que hem realitzat i els resultats obtinguts. Per a això, el passat 5 de juny es va dur a terme la I Jornada de Difusió del PIIE de Control de la Qualitat Mediambiental de l’Albufera. En la Jornada vam tindre el plaer de comptar amb la presència de la Directora General d’Innovació i Inclusió Educativa, Sra. María del Rosario Escrig que va valorar amb positivitat la gran faena realitzada tant pel professorat com alumnat de la Familia Química en el marc del PIIE; la nostra directora Raquel López; i amb el ponent Sr. Javier Armengol, Catedràtic de la Universitat de València, que ens va explicar la Biodiversitat en el PN de l’Albufera.

A més, durant la Jornada, alumnes dels tres Cicles Formatius de la Família Química van exposar i van explicar 12 pòsters que han realitzat sobretot el treball realitzat durant el curs, a les i els alumnes de 3r d’ESO del Centre, entre els quals a més, es van sortejar kits de Ciència.