Olimpíada de Valencià

Alumnat de l’IES Manuel Sanchis Guarner, de Silla, guanyador de l’XI Olimpíada de Valencià

Alumnat de 2n de Batxillerat de l’IES Manuel Sanchis Guarner, de Silla, es presentà per primera vegada a l’Olimpíada de Valencià convocada per la Universitat de València, a través de la Delegació per a la Incorporació a la Universitat, i la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació.

El dia 23 de març va tindre lloc la fase provincial en la qual un dels tres equips guanyadors va ser el format per l’alumna Penélope Romero Alvarado i l’alumne Mateo Gil Sáez, i una de les tres mencions honorífiques va ser per a l’equip de l’alumna María Martínez Valero i l’alumne Marc Menéndez Zaragozá. El premi per als guanyadors consistí en una ajuda de 1.000 euros per a l’estudi.

El dia 6 de maig, l’alumnat guanyador participà en la fase autonòmica en què resultà guanyadora l’alumna Penélope Romero Alvarado. El premi d’aquesta fase fou una ajuda econòmica de 250 euros per a llibres.

Enhorabona a tot l’alumnat!