ÚLTIMS DIES PER SOL·LICITAR CONVALIDACIONS I EXEMPCIONS

L’alumnat que cursa simultàniament ensenyaments professionals de música i de dansa o bé que acredita la condició d’esportista d’alt nivell, d’alt rendiment o d’elit, pot beneficiar-se de convalidacions i exempcions, seguint l’indicat en les ordres de més avall:

– Apartat 7.1.11 de la Resolució de 28 de juliol de 2020, del Secretari Autonòmic d’Educació i Formació Professional, per la qual s’aproven les instruccions per a l’organització i el funcionament dels centres que imparteixen Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat durant el curs 2020-2021.

– Ordre 71/2010 de 15 de juliol de la Conselleria d’Educació, per la qual es regula el procediment per a sol·licitar la convalidació i exempció de matèries en l’Educació Secundària Obligatòria i el Batxillerat per part de l’alumnat que cursa simultàniament ensenyaments professionals de música i de dansa o bé que acredita la condició d’esportista d’alt nivell, d’alt rendiment o d’elit en la Comunitat Valenciana.

Per a sol·licitar les convalidacions i exempcions cal emplenar aquest IMPRÉS i presentar-lo en la Secretaria del centre (amb cita prèvia) o bé enviar-lo per correu electrònic (46024114@gva.es) abans del dia 31 d’octubre.