RECORDATORI: INICI DEL CURS ESCOLAR 20-21

Recordem els aspectes més rellevants de l’inici del curs escolar, que tindrà lloc a partir del dia 7 de setembre.

La incorporació es realitzarà de manera escalonada entre els dies 7 i 11 de setembre, dedicant cada jornada a un nivell educatiu:

• Dia 7 de setembre (De 10 a 13 h): 1° d’ESO.
  • Dia 8 de setembre (De 10 a 13 h): 2° d’ESO.
  • Dia 9 de setembre (De 10 a 13 h): 3° d’ESO i 3° PMAR.
  • Dia 10 de setembre (De 10 a 13 h): 4° d’ESO i PR4
  • Dia 11 de setembre (De 10 a 13 h): Batxillerat i Formació Professional Bàsica.

És imprescindible que abans d’assistir al centre lligen detingudament la informació sobre el protocol enfront de la COVID-19 que trobaran ACÍ.

L’horari d’eixida de les diferents rutes de transporte escolar serà el següent (indiquem l’hora de la primera parada):

Rutes de Pedralba: Mallaes (9.15 h), Pedralba (9.30 h)

Rutes de Vilamarxant: Les Plantaes (9.15) i La Balsilla (9.15 h)

Les jornades d’acollida estaran dedicades exclusivament per a l’alumnat indicat. A partir del dilluns 14 de setembre les classes es desenvoluparan en el seu horari habitual amb tots els grups incorporats.

Al següent enllaç pot consultar-se el plànol de distribució de les aules de cada grup en el centre. El rectangle de color indica quin és l’accés a l’edifici que l’alumnat ha d’utilitzar: per exemple, un alumne/a de 1r d’ESO A (rectangle de color groc), utilitzarà la porta d’accés A (color groc). En tot cas, el personal del centre facilitarà orientacions a l’alumnat sobre com localitzar les seues aules i els accessos. El grup en el qual es troba matriculat un alumne/a pot consultar-se des de la Web Família.

Durant les jornades d’acollida NO hi haurà pausa per a l’esplai, per la qual cosa es recomana que tot l’alumnat vinga esmorzat de casa.

Finalment, l’equip directiu els desitja un bon començament de curs, malgrat les atípiques circumstàncies. Estem segurs que entre tots aconseguirem que el retorn a les aules siga un gran pas cap a la vertadera normalitat.