Subvencions per a alumnat que estiga cursant FP en el curs 2023-24 i assistisca de manera efectiva. Es convoquen 3 modalitats d’ajuda (Data límit 5 de juny)

EXTRACTE DE LA RESOLUCIÓ DE LA SUBVENCIÓ

1. FP Dual en administracions públiques: realitzar l’FP Dual en administracions públiques del sector públic estatal, autonòmic, local o en universitats, així com ens autònoms.
  2. Formació en empreses allunyades del centre educatiu, Dual o FCT: realitzar la formació en centres de treball total o parcial quan el centre de treball es trobe allunyat del centre educatiu o en una altra comunitat autònoma.
  3. Desplaçament: sufragar totalment o parcialment els gastos derivats de residència, transport i manutenció, per a alumnat que curse cicles d’FP en centres allunyats de la seua residència habitual. Com a residència habitual, s’entendrà la que conste en ITACA, llevat que l’alumnat acredite una diferent, i en este cas es justificarà i actualitzarà en ITACA degudament.
2024_46821