Informació sobre beques per a alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu. Servici d’ajuda del dilluns 17 al dimecres 19 de juny.

Ja es troba obert el termini per a sol·licitar ajudes per a alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu. La sol·licitud pot ser realitzada des del 30 d’abril fins al 13 de setembre de 2024 a través del següent enllaç (polse ací) a la seu electrònica del Ministeri d’Educació i Formació Professional.

Per a facilitar l’organització, preguem que la documentació de la beca siga entregada en administració durant els dies 2 i 3 de juliol en l’horari de 9:00h a 11:00h.  Únicament, seran arreplegades les beques en administració, on se’ls donarà el resguard del seu lliurament. Com més prompte present la seua beca, abans es podrà tramitar i rebre l’import corresponent.

Si té dificultats per a realitzar la seua beca disposem d’un servici d’ajuda a la seua disposició a la biblioteca del centre en el següent horari:) Dilluns 17 juny de 12:00h a 14:00h, Dimarts 18 juny de 9:30h-15.00 i Dimecres 19 juny de 8:00h a 12:00h

Estes ajudes estan dirigides a persones que presenten una necessitat específica de rebre suport educatiu derivat d’alguna de les següents situacions: Discapacitat (certificat de discapacitat igual o superior al 25%), Trastorn greu de conducta o de la comunicació i del llenguatge, Trastorn de l’espectre autista (certificat dels servicis de salut sostinguts amb fons públics) i Altes capacitats.

És possible rebre un subsidi per a gastos addicionals de caràcter general. Este subsidi ascendix a una quantia de 400 euros i només és necessari estar escolaritzat i presentar necessitats específiques de suport educatiu derivades d’alguna de les situacions assenyalades anteriorment (no es té en compte la situació econòmica).

Poden trobar tota la informació sobre estes ajudes en el següent enllaç web (polse ací)  i en el següent documen