DATES MATRÍCULA CURS 2.024/2.025

A continuació es detalla tota la documentació que ha de portar al centre, i les dates en les quals ha de portar-la, segons la situació de cada alumne/a.

MATRÍCULA ALUMNAT ESO

INSTRUCCIONS MATRÍCULA ADMISSIÓ ALUMNAT NOU EN L’ESO PER PRIMERA VEGADA

INSTRUCCIONS MATRÍCULA ALUMNAT DEL CENTRE PER A 3r I 4t D’ESO. L’ALUMNAT DEL CENTRE, O COL·LEGIS ADSCRITS DE GUARDAMAR, QUE ES MATRICULA EN 1r I 2n D’ESO NO HA DE REALITZAR CAP TRÀMIT MÉS.

• Qui ha de realitzar la Matricula? Alumnat que es matricula en 3r/4t de l’ESO. A l’alumnat que es matricula en 1r o 2n de l’ESO ja se li va explicar en el seu moment la selecció de matèries que havia de realitzar i no ha de realitzar cap tràmit més.
  • Quan s’ha de realitzar la Matrícula?  Del 3 al 5 de juliol de 09.00 a 12.00
  • Què ha de portar? NOMÉS l’alumnat que es matricule en 3r i 4t de l’ESO ha de portar en efectiu 1,12 € (quantitat exacta) per a pagar el Segur Escolar. Se li entregarà un rebut com a justificant del pagament que serà obligatori presentar per a la recollida de llibres del Banc de Llibres del centre. L’alumnat que es matricula en 1r i 2n de l’ESO no ha de fer cap tramite.
  • On ha d’anar? Al centre (IES ELS DUNES) i pagar el segur escolar a la nostra administrativa (Mercedes)

MATRÍCULA ALUMNAT BATXILLERAT

INSTRUCCIONS MATRÍCULA ADMISSIÓ EN BATXILLERAT PER PRIMERA VEGADA

• Qui ha de realitzar la Matrícula?: Tot l’alumnat, siga del nostre centre o no, que accedix per primera vegada al Batxillerat. El nostre alumnat de 4t d’ESO que accedix a 1r de Batxillerat si ha de realitzar este tràmit ja que és la primera vegada que accedix al nostre Batxillerat. No ha de realitzar esta opció l’alumnat que passa de 1r a 2n de Batxillerat, o l’alumnat que repetix, en estos casos consultar l’altra opció.
  • Quan s’ha de realitzar la Matrícula?  Del 26 al 31 de juliol de 09.00 a 12.00
  • Què ha de portar? Polse en este enllaç per a descarregar el document explicatiu de tota la documentació que ha d’aportar
  • On ha d’anar? Al centre (IES ELS DUNES) i entregar la documentació a la nostra administrativa (Mercedes)

INSTRUCCIONS MATRICULA ALUMNAT REPETIDORS 1r/2n BATXILLERAT O PROMOCIONEN A 2n BATXILLERAT.

MATRÍCULA ALUMNAT FP BÀSICA DE CUINA

INSTRUCCIONS MATRICULA ADMISSIÓ EN FPBÁSICA DE CUINA PER PRIMERA VEGADA

• Qui ha de realitzar la Matrícula?: Tot l’alumnat, siga del nostre centre o no, que accedix per primera vegada a la FPBásica de Cuina. El nostre alumnat de l’ESO que accedix a 1r de la FPBásica si ha de realitzar este tràmit ja que és la primera vegada que accedix a la FPBásica. No ha de realitzar esta opció l’alumnat que promocione de 1r a 2n de FPBásica, o l’alumnat que repetix tant en primer com en segon de la Bàsica. En estos casos consultar l’altra opció.
  • Quan s’ha de realitzar la Matrícula?  Del 15 al 18 de juliol de 09.00 a 12.00
  • On ha d’anar? Al centre (IES ELS DUNES) i entregar la documentació a la nostra administrativa (Celia)

INSTRUCCIONS MATRICULA ALUMNAT REPETIDORS 1r/2n FPBÁSICA DE CUINA O PROMOCIONEN A 2n FPBÁSICA DE CUINA.

MATRÍCULA ALUMNAT CICLE FORMATIU GRAU MITJÀ O GRAU SUPERIOR

INSTRUCCIONS MATRICULA ADMISSIÓ EN UN CICLE FORMATIU MITJÀ O SUPERIOR PER PRIMERA VEGADA

• Qui ha de realitzar la Matrícula?: Tot l’alumnat, siga del nostre centre o no, que accedix per primera vegada a un cicle formatiu de grau mitjà o superior. El nostre alumnat de l’ESO que accedix a 1r d’un cicle mitjà, o del Batxillerat que accedix a 1r d’un cicle superior si ha de realitzar este tràmit ja que és la primera vegada que accedix a un cicle formatiu. No ha de realitzar esta opció l’alumnat del nostre centre que promociona de 1r a 2n, o l’alumnat que repetix tant en primer com en segon en un dels nostres cicles. En estos casos consultar l’altra opció.
  • Quan s’ha de realitzar la Matrícula?  Del 24 al 30 de juliol de 09.00 a 12.00

INSTRUCCIONS MATRICULA ALUMNAT REPETIDORS 1r/2n DE QUALSEVOL CICLE MITJÀ O SUPERIOR, O PROMOCIONEN A 2n DE QUALSEVOL CICLE MITJÀ O SUPERIOR