Del 4 al 10 de juny s’obri el període de sol·licitud d’admissió per al nou alumnat de 1r d’ESO (Alumnat que haja cursat 6é primària EN CENTRES DIFERENTS al CEIP Reis Catòlics, CEIP Molivent i CEIP Dama de Guardamar) i per a tot l’alumnat que vaja a cursar 1r de Batxillerat

En el cas que necessite ajuda per a realitzar la sol·licitud d’admissió, s’ha habilitat un servici d’ajuda per al nostre alumnat a la biblioteca del centre, des del dimarts 4 de juny al divendres 7 de juny, de 9.00 a 12.45 hora. Haurà de demanar cita prèvia, a partir del dilluns 3 de juny, cridant al centre 966926790.

Important: Pot ser realitzada per l’alumnat major d’edat, o bé pels seus representants legals quan este siga menor d’edat. Excepcionalment, podran vindre acompanyats d’un major d’edat que no siguen els seus progenitors si porten una autorització expressa firmada per estos.

Per a més informació consulte el PDF adjunt