Carrera solidària “Km de solidaritat”

CARRERA SOLIDÀRIA “KM DE SOLIDARITAT”

Demà dimecres, dia 28 de Novembre, celebrarem la V edició de la Carrera soidaria : “km de solidaritat”, a favor de la ONG Save the children. Esta activitat és molt important per al centre per diferents motius:

1.- Forma part del nostre pla de transició de primària a secundària: és la 1a activitat de cohesió que celebrarem i els centres adscrits com el CEIP Juan Ric i Amat i el CEP Pintor Sorolla, participaran junt amb els nostres alumnes de secundària i Batxillerat en la mateixa.

2.- Està integrada dins del projecte TEI (tutoria entre iguals per a la prevenció de l’acaçament escolar) dels tres centres. Els nostres alumnes tutors de 3r de l’ESO, correran junt amb els seus tutoritzats de 1r de l’ESO; igual que els xiquets de 5t de primària, correran junt amb els seus tutoritzats de 3r de primària.

3.- A més, des del departament d’Ed. física de l’IES la Torreta, esta activitat solidària ens pareix molt important ja que no sols estem educand als nostres xavals en valors relacionats amb la salut sinó en altres no menys importants com la SOLIDARITAT amb aquells que més ho necessiten.