VISITA A GREENE

Els alumnes del Cicle  Formatiu de Grau Superior d’Energies Renovables van visitar el 13 de febrer de 2024, l’empresa Greene. Es tracta d’una empresa que té a Elx una planta pilot en la qual realitzen estudis i assajos per a l’obtenció de combustibles renovables a partir de la gestió i valorització de residus com el plàstic, teixits, pneumàtics fora d’ús, etc.
La valorització dels nostres residus és totalment necessària i és un negoci en plena expansió, tant és així que 3 dels nostres alumnes han sigut seleccionats per a realitzar allí les pràctiques oferint a més la possibilitat de quedar-se en l’empresa posteriorment i col·laborar en la posada en marxa de diverses plantes que estan construint en l’actualitat.
Moltes gràcies a Pilar Estudillo i Raúl Ramírez per obrir-nos les portes de la vostra empresa i comptar amb els nostres alumnes.