Solidaritat en temps de COVID

SOLIDARIDAD EN TIEMPOS DE COVID

El alumnado y profesorado han contribuido con Cruz Roja con la compra de alimentos infantiles y pañales

PREMIO EXTRAORDINARIO DE ESO

Tres alumnas de 1º de Bachillerato, Ana Antón Armero, Emma Corbí Lozano, y Esther Torres Vasalo, han obtenido el Premio Extraordinario al Rendimiento en Educación Secundaria Obligatoria, en la convocatoria de la Conselleria de Educación del curso 2019-2020, con una nota media de 10 en 4º ESO. ¡Enhorabuena a las alumnas, a sus familias y al profesorado del IES LAS NORIAS!

La alumna Izaskun Esteban de 2º ESO, premiada en el Sambori 2020

Izaskun Esteban (2n d’ESO) resulta premiada en el Sambori de 2020 L‘alumna Izaskun Esteban, que a hores d’ara fa Segon d’ESO, ha rebut un accèssit en l’edició XXIII del premiliterari Sambori en la fase comarcal (Vinalopó Mitjà). El concurs va tindre lloc a l’inici de l’any 2020 però a causa de la pandèmia no s’ha resolt fins l’últim trimestre. El relat Una història d’amistat està ambientat en el Regne de València de principis del segle XVII i relata com la intransigència de l’època va destruir de manera tràgica l’amistat de dos joves de religions diferents. El Sambori és un certamen literari en què participen estudiants de tots els cicles educatius valencians. En esta fase, com a alumna que era de 1r d’ESO, Izaskun competia en la categoria de Primer cicle de l’Educació Secundària Obligatòria amb alumnes d’instituts de localitats com ara Elda, Petrer, Novelda o Monòver. Izaskun, que és una bona lectora i també escriptora, ha rebut amb molta il·lusió el reconeixement i ja pensa en el pròxim relat, i és que el Sambori del 2021 ja està en marxa.